onsdag 19 september 2012

Ur balans.

Nej inte ett dugg faktiskt. Ur balans alltså. Tycker det rullar fint. Ser fram mot jul och julfest. 30/9 närmare bestämt, då kickar vi in årets julfest! Tidigt? Ja, jo, kan hålla med. Anledningen till julfest just då? Ah..Sådär internt igen. Knappt roligt att återge, behållert för oss själva, vi inblandade :)
Men du kanske är sugen på att joina julfesten? Kanske ska styra upp en REJÄL julfest, vad säger du Tanken? Kan va nåt det, får se vad det blir.
Varit tyst på bloggen här i två dagar inser jag. Spanar man in besöksstatistiken verkar en del ändå titta in för att se om det dykt upp nåt nytt, sorry segheten.
Var på föreläsning igår kväll. Ruggig waste of time - igen. Kan det vara bra med ngt nytt ist för att hålla föredrag i stil med historielektion? Tro mej, jag kan förskolans historia.
Bilder på Freud, Fröbel, Piaget och Alva Myrdahl. På riktigt? Sånt, kan få mej ur balans.

Du har nu väckt upp björnen, ajajaj... Ha så skillad txt. Gött att dra upp volymen på max och lyssna på Stiftelsens nya:
 
 
Förutom julfest ser jag fram mot div. andra inplanerade händelser. Vet inte hur planeringen blev så här?! Eller som Tanya påtalade. Det finns ingen ledig obokad helg innan jul! (Ja, riktiga jul nu alltså...) Ja nu pratar vi ju då varannan helg såklart. Barnhelgerna är ju...Ja bokade med barnen :)
Det ska hinnas med (som sagt) julfest, "någon-fyller-jämnt-i-Grebo-fest", kändis-fest hos Åsa, Bandit Boat (åh herregud. Fler som vill hänga på förresten?) partaj i Norpan, konsert med Sabaton samt ett Palatset-besök då Lovisa Negga spelar live. Jaja Bête Noire kör oxå den kvällen :)
Dessa event tog jag ur minnet, har visst inget uppskrivet, så undra vad jag har missat....? T?
Laddar dessutom mentalt för Sweden Rock. Förvisso framåt sommaren, men det krävs ju en stunds uppladdning...Hum.
Ah. Där ringde min fina och bjöd oss på middag ikväll. King, som vanligt :)
 
Dålit med bilder idag. Nu ska jag strax dra till bilverkstan och pynta, trälit så alldeles, men nödvändigt för min älskade Ådi. Sedan slipa txt. Eller källor och sidhänvisningar och referenser, även det klippt trälit.
 
Ha en kunglig onsdag!

 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar