söndag 2 september 2012

Det har varit helg niiii.

Å vilken helg sen. Sate, på ren svenska. Tror inte jag ska skriva så mycket i detta inlägget, vi låter bilderna tala för sej själva.... Kameran har varit med rejält under de passerade dagarna och en kamera och kanske en aning alkohol i kombo.... Ja oj vad roligt man har då. Egentligen skulle jag kunna göra en Lina och skriva ett inlägg om helgens vettiga kommentarer och uttryck. Men då det mest är mina egna har jag ju som tur valmöjligheten och väljer därför att låta bli ;)
Här kommer helgen i bilder. Som Oscar säger DBK!!!!!!!


Fredag: Partaj hos Tanya, vidare mot stan en lillsväng och avslutningsvis mot T-fors mittinatta.

 
 
Sen blev det en lördag efter fredagen, och ja... Den gick i ungefär samma anda som fredagen. Taggar upp hemma hos Tanken inför Winnerbäck, som vi lyckades få fram biljetter till - fast vi inte skulle.
 
 
 
 
 
Detta ska ju då vara Lasse på scen. Jag tror säkert han står där framme nånstans : )
Något suddiga Andreas och Oscar Å
 
 
Idag känner kroppen av att det är söndag, kan inte begripa det? Men vad gör det, har haft en sjuuuukt bra och rolig helg. Tack alla inblandade goa människor som finns här och nu, vad gjorde jag utan er? :)
Nu ska jag packa väskan då måndag-tisdag kommer spenderas på Rimforsa Strand.
 
 
 
Have it King u all!
 
 

2 kommentarer:

  1. Va, ingen som kommenterar? Oförskämt på min ära! Tur att man är väluppfostrad och skriver några rader...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är ju tur att det är ordning på nån! Även om jag naturligtvis inser att du fiskar kommentarer till din egen blogg. Ska fixa det, så fort jag känner att det kommer ett inlägg som tilltalar mej. Pöss påre ;)

      Radera