måndag 24 september 2012

Tårar

Tårar av glädje, e inte det king så säg?
Ikväll har jag legat i en liten hög på golvet och skrattat tills kramperna var ett faktum. Åh så tråkit dåliga skämt och naturligtvis ruskit interna (nähä)....! Det startade med att en väggtext skulle monteras, slutade med ett totalt omöbleringskaos som pajade Rutans skillade piff. Detta resulterade även i en lampa som inte ens i närheten hänger över bordet, utan en meter fel. OCH shopping på Ikea på onsdag. Hela dan ska jag shoppa, ledig dag it is. Burn money, burn!!

Några diverseinlägg från idag, om idag:
  • Imorse blev jag sms-väckt. Det skulle man bli lite oftare, iaf med uppmaningen DBK :) Tack du, det kickade igång min dag, blev lite enklare att gå upp =) Kan man beställa ett till klockan 7 imorrn? Skulle va King.
  • Rykten säger att LHCs nyaste, fräschaste låt som fö heter "Forza cluben" ska ha ljudit i CC ikväll. Kul isf. Någon som var där som råkade uppmärksamma det?
  • "Allt mitt är ditt". Jovars. Det är sjukt tydligt. T skulle hämta Helle:"Tar din bil" "Jaha.....?" "Tar dina skor." "Vaf?" Men då va hon redan väck. Inte mer än rätt att hon fick sätt upp lampan (och byta kontakt).

Imorrn jobbas det kortdag, kompar em - GÖTT!
Onsdag Shopping och skruuuuuva.
Torsdag P-möte. Ew.
Fredag Dan före dopparedan. Jorråsåatteeee..... (Kanske ngn liten förfest mao.)
Lördag Julfest!! HOY HOY

Julafton infaller alltså hädanefter 29/9. Inget annat. Saknar dock ngra svar, men fick ett positivt iaf från min älskade Nilla. Det gjorde mej sjukt glad, Ujuj vad kul vi ska ha gum!!

Snart ska jag testa det där med att gå å sova, men ingen tror på att det kommer att bli så, inte ens jag.
Sällan före 00, kanske är därför man ibland är lite trött på ena ögat dagtid...
 
Have it king u all!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar