onsdag 5 september 2012

Stunden suger

För att vända på Lovisa Neggas låttitel en aning så suger denna stund just nu. (Ja, totalt insöad på denna underbara quinna!)

Plugg, plugg, plugg. Sitter och läser "Using the Everyday to Engage in Critical Lieracy with Young Children" av Vivian Vasquez. Planen är tydligen att en kritisk granskning av denna rapport ska göras.
Eller enligt instruktion:

Du ska enskilt skriva en forskningsbaserad rapport där du kritiskt granskar och bearbetar ett vetenskapligt innehåll knutet till barns språkutveckling och lärande. En kritisk granskning som innebär att du dels sätter dig in i forskarens problemområde och studiens syfte, men också visar på eventuella brister och frågetecken som artikeln ger upphov till. Din rapport ska omfatta ca 10000 tecken, referenser enligt Harvardsystemet.

Jag vet inte var mitt fokus är just nu öht. Men inte är det hos Vivian Vasquez iaf. Sitter mest och tittar på klockan och räknar ner till "Dax att gå till barnens fsk för att ha disktjänst" Tillåmä det känns mer givande just nu. Åh, kan nån kicka in lite inspiration?!   *Jag är inte online på fb, det är bara en synvilla* *Jag har inte skrivit detta inlägget i bloggen, vem fn har gjort det?!*   Eller som en kompis tydligen ska ha sagt i helgen då hon väl kom ut från toaletten: (efter ha somnat till?) "Det var inte JAG som låste in mej här!!"Så skönt att det inte bara är jag som kommer med smarta kommentarer i tid och otid! Puss på dej hjärtat, du som känner igen dej i det här ;)  Nej skärpning. Här blir inga fsk-lärare färdiga.  
 
Dessutom saknar jag min kärlek. Darling vill du bli min vattenbjörn? =)
 Vattenbjörn 

Äh. Det är du redan! Puss :*
 
Have it King u all!
 
 
 
 



 
 



I


 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar