torsdag 13 september 2012

Det är så logiskt.....

...alla fattar utom du. Du har inte aning.
Lite så just nu. På flera sätt. Ett av dessa: Jag fattar ingenting, har ingen aning. Om nånting.
Jag är så waistad just nu. Helt lost. VARJE dag säger Tanya till mej:
"Men Carro. Jag har sagt det till dej. Jag sa ju för FAAN det förrut."

Jag har inte en aning. Noll koll. Hör inte, kan inte ta in. Så sjuuuukt disträ. Undra HUR mycket mer det egentligen är som jag har noll koll på just nu? .....Jag har inte en aning.....
Jag hoppas att till nästa helg, då kanske jag vet vad jag heter igen. Jag kanske kan tänka utan att ha en jävla otur hela tiden. För som det är nu synkar inte de stackars cellerna alls.
Ja nästa helg..Det är alltså deadline på alla dessa galet efterhängsna valideringsuppgifter jag håller på med. Så no life at all for another week.
 
På fler sätt. Men jag har tamefan inte en aning.


För övrigt har jag en ny dålig egenskap att presentera. Kom fram till den alldeles nyss, på en chat i närheten. Jag verkligen tror och nästintill kräver att alla ska tänka exakt som jag. (Iaf de som jag har i min närhet.)
Frågan är hur man ska förhålla sej till det egentligen?
Man har ju genom åren då man skaffat sej vänner, gjort det utifrån sina egna värderingar, tankegångar, synsätt osv osv. Ibland stöter du på någon som synkar klockrent och känslan av "Var har du varit hela mitt liv?" infinner sej (Tanya <3)
Sen ibland försöker man vända på det. Det finns männsikor som kommer in i ens liv på andra grunder än de kriterier man tidigare satt upp. Någon kommer på visit och förblir alltid ytlig. Någon kastar man ut direkt, och vissa vill man kämpa lite extra för.

Jag måste lära mej att inse att ingen tänker exakt som jag. Vi kan vara lika varandra, vi kan vara så nära att det på sikt känns som man lever i någon slags symbios. Visst. Några såna finns det. Men INGEN kommer ju någonsin att vara och fungera exakt som jag.
Och varför skulle jag egentligen vilja det?

Jag har inte en aning.
 
Petters refräng. Sätter sej.
 
Två inlägg på en och samma kväll. Som det kan bli.
Tjing - King!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar