lördag 15 september 2012

Nejmen inte skulle väl jag....

......låta mej övertalas och styra om mina planer?
Tjohej så blev det helg igen. Barnledig helg brukar innebära en del partaj, men denna helgen hade jag sagt ifrån pga plugget.
Gick sådär.
Mötte upp Tanya i EKH för en sväng till dryckesbutiken samt för att sola - King så gött! Efter det kaffe hos tant T och nagelfix.


På fredagskvällen var jag TVUNGEN att möta upp Tanya efter hennes "ut-å-äta-med-jobbet-event". Jo. Klippt övertalad. Tänkte att det spelar ju ingen roll en kväll, jag kan ju fortfarande gå upp tidigt lördag, plugga hela resten av helgen.
Gick sådär.
Skillat partaj med (och hemma hos)Tanyas nyfunna vän Richard, med fortsättning mot stan, först Mörners och sedan Harrys. Mötte upp Oscar och Tonna mfl. Trevligt så alldeles. Dansade loss på Harrys, träffade fler bekantingar som jag inte sett på länge. Bara halvträlit att prata där inne. Lämnade Harrys efter en timme, gick ett kort varv, sen fick det bli hem till Vete. Klockan hann hur som haver bli morgon och utanför fönstret var det klippt ljust innan jag slocknade.


De obligatoriska pussbilderna dååå.
 
 









Här hävdar Richard att han inventerar luckan under ugnen där han förvarar plåtar. I själva verket har han lite halvont då lillebror skulle vara macho....



Gick mao inte upp värst tidigt en lördagsmorgon som denna och kom inte igång med plugg förrens kvällen. Fast. Eftersom jag har så sjukt skillade talanger i att formulera mej har jag nu snart skrivit klart nästa rapport. (Jaja, klockan är 01.50, men jag är ju obotlig nattmänniska.)
Men faktum kvarstår att jag faktiskt suttit hemma hela lördagskvällen och gjort det jag skulle. Guldstjärna på det. Har dock haft fejjan uppe oxå så att jag inte loosar hela mitt sociala behov. Några trevliga chatar måste ju hinnas med. Helle berättar om sin härliga dag i Sthlm, Oscar har bakisätit pizza (gud så gött) å Swante säger att han ska ringa och väcka mej 05.13. Därav den sista, funderar jag allvarligt på att sitta kvar här, allt för att slippa bli väckt. Nä. Kommer stänga av ljudet. För klockan 05.13 vill jag inte prata med någon serrni.
Imorrn kommer jag sitta här igen. Har några tusen tecken kvar att hinna innan deadline. Skulle ju vara trevligt att hinna med en kaffe oxå. Ska nog bjuda bort mej en stund imorrn, frågan är bara var. Finns alltid ngn att trakassera sådär lite lagom :)

Hade egentligen fler bilder jag hade velat delge, som faktiskt hade gjort sej King här. Men alla vill inte, sådant kanske man får respektera ;) Och jag tror jag har lovat.

Ha en fortsatt King helg u all!

4 kommentarer:

  1. Svårövertalad?? Nae älskling det serrö gick lätt :)

    SvaraRadera
  2. Har ALDRIG sagt att jag är svårövertalad. Klippt övertalad sa ja ju! Svårövertalad kan jag visst va, men sällan när det gäller dej ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har jag sagt att vi är klippt kompatibla ;)

      Radera
    2. Nae kanske inte.. Men eftersom vi är kompatibla behövde du ju egentligen inte säga det...då jag redan VET :*

      Radera