torsdag 27 september 2012

Skillisch torsdag!

Klart man skaffar sej en skillisch torsdag! Med vetskapen om att fredag nalkas kan det inte bli mycket annat.
Det har varit en sjukt lång dag. Jobb 8-16. Hem fort som fnnn för att möta upp "eyyy kompiiiis" som skulle köpa skrivbord. Ringde faktiskt Danne med tanke på mina bristande kunskaper i skruvande, kan väl säga att han var "sådär" pepp på att komma och hjälpa exet att demontera detta aber. Men snäll som han är, och efter viss övertalning så. (Jag skulle fö aldrig kräva hjälp. Aldrig, ehum...Behave.)
Men! Med fem minuter till deadline, då "kompiiiiis" och D skulle dyka upp...Klarttttt! Hepp! Så sjukt skillade talanger i skruva alltså. *Klippt nöjd då*
"Duatteee, du behöver inte komma hit, ä klar va" :)
Men då hade han redan sagt till barnen att de skulle titta förbi, så det fick bli en kaffe och pussåkram-kalas med barnen. Mysigt!
De drog hemåt till Hejdet och jag kastade mej med huvet före in i duschen. Fort som fnnn, jobbmöte 18:45 i Vårdsberg. Till 20.45, OKING.
Fick iofs dagen bästa kommentar på mötet av fina Tessa: Du skriver så roligt!
Tack sötnöt <3
Kul att iaf ngn mer utöver de närmsta står ut med alla internskämt och mina spontana ryck och uttryck. Men. Har sagt det förrut, stör det behöver du inte läsa eller följa. Jag är som jag är, och ibland är det dåligt med behave. Tycker det är fejnt ja.

Efter mötet blev det en sväng upp till fam Rogestam i Rogestad. Denna fam har jag haft äran att känna i 6 år ungefär och deras tre barn har gått hos mej på fsk i Vårdsberg. Och tre barn som växer...växer ur kläder och behöver ge kläderna till mej!! Sjuuukt bra.


 
Såå! Nu klarar vi oss ett tag till. King, tack snälla Cissi!!
 
 
Klockan sprungit iväg till 21.30, men kan ju knappast passera EKH utan att titta till hjärtat. På mä kaffet och en cigg på ballen. Blev en deeptalk-stund, behövdes idag. Puss på nästippen darling.
 
Darling har fö gjort ett riktigt bra inlägg om gårdagen på Ikket, med nåågra fler bilder än vad jag fick till. Bland annat på Rille på Tv-bänksavdelningen, har har vi det:
 
Även fina Helle har fått ihop en liten story om samma händelse, vi är sjukt kompatibla i våra bloggar.... ;) Här har vi det:
 
 
 
Som lite övrig info fick jag en fågel i kaffet idag. Händer ju inte varje dag lixom.
 
 

FOR HELL. FOR HILVEDE. Klockan är över 00 och detta innebär att det är fredag. Soooom denna helg är efterlängtad. Kommer bli den bästa på mycket länge, och jag kan egentligen bara säga en sak om det hela:
 
!!!!DBK!!!!
Ogillar egentligen att stjäla uttryck och det skulle jag ALDRIG göra...Jag bara lånar ;)
 

Hur det blir med inlägg i helgen känns ngt oklart....Lovar inget, det verkar dumt. Jävligt dumt. Men ni.... GOD JUL med hälsningar från Vete!
 
Have a King christmas u all!!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar