torsdag 13 september 2012

Skådespelarkarriär

Jomenvisst. Jag gör mej så jäkla bra på film. *Doh* Men ibland måste man ju offra sej. En sak om man blir filmad i ovisshet (som bowlingklippet jag la upp sist). Men att be en kollega filma när man utför sin yrkesroll är inte en helt bekväm situation. Man känner sej, nej inte man, JAG känner mej såå tillgjord, överspelad och överdriven. Vilket jag faktiskt inte var, visade det sej. Förutom att jag blinkar konstant, så nu har jag tydligen fått en släng tics oxå. (Eller...GÖR jag det?! Jag kanske alltid gör så. Inte fasen vet jag. Herregud.)
Detta handlar naturligtvis om mina studier och det är på uppdrag jag gör det. Jag SKA mao. Jag har lite svårt för SKA. Har svårt att rätta mej efter. Att göra som ngn annan säger. "Ställ mej inte i ett led, jag kommer aldrig att stå still." Jag är till min läggning aningens obstinat och ifrågasätter hellre än att godta. Säger du blå kan jag hävda röd, bara för att det är kul, oftast. Det sista är när jag är på jävelskapshumör, men det är ju så kul att rets.
Och nu som tillägg kan ju då passa på att nämna: Oftast när jag skriver dessa inlägg är jag på lite jävelskapshumör. Tycker om att irritera en aning. Eller att vara lite obstinat. OM det inte skulle ha framgått alltså :D
Fast egentligen är det något jag ALDRIG skulle erkänna. Det skulle ju kunna liknas vid en svaghet, och så kan vi ju inte ha det.
Jag kan ju tyvärr inte delge er något av dagens filmning. Det är ju faktiskt så att mina barn i verksamheten medverkar och det får ju absolut inte publiceras hur som helst. Ytterst viktigt med samtycke och godkännande från föräldrar. (Halva arbetet går ut på allt runtomkring-arbete som detta medför, suck.) Men så är det i dagens samhälle. Har tas inga bilder, inga filmer eller dylikt hur som haver. Fantastiskt att vi fortfarande får genomföra gruppbilden och enskilda foton som fotografen kommer och tar. Jaja. Nog om det.

Jag ska delge er en bild på vad jag anser kan vara det snyggaste jag sett, som går i ett par skor. Dels har jag inga andra bilder att lägga ut idag då det bara varit jobb och plugg. OCH för att bilden är skillat sevärd. Kolla:




















Ojdå. Det blev två bilder ;)
Risk finnes nu att Tobbe bryter ihop på mej, haha. Detta är då Snygg-Johan som spelade med bandet Sonic Surf City på Palatset i lördags. Nää. Jag var inte där. Fick bara syn på dessa på Tobbes blogg och kommenterade att han var ruskigt snygg. Nu har det blivit en grej. Därför måste vi ju fortsätta detta jäkelskap genom att lägga upp bilder även här. Tror jag nämnde att jag skulle kunna tänka mej en sväng till Palatset den 6/10....? Kanske kan bero på att Snygg-Johan då spelar där igen? Men nähä. Jag börjar förstå hur Palatsets bokningar läggs. Det synkar iaf Oking med mina barnfria helger. Märkligt. Undrar vem FNN det är som bokar på det där stället.... Den skulle iaf jag vilja prata med. Hehe ;)

Eyyy! Det är fredag imorrn! Jag ska apparently fixa fredagsfika till kollegor och här kommer en fredagspepp-låt!
Undra just när dessa spelar på Palatset fö? =) Spelas iaf varmt här hemma just nu.
 
 Jag och fina Maria på grillfesten på Dentus 11/8 Tjo och tjim!
 
 Have it King u all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar