måndag 1 oktober 2012

Let's make some noise!

Musik. Mycket och gärna högt. Har sagt det förr och säger det igen. Finns inte mycket som går upp mot det... För ett tag sedan blev jag lycklig över att hitta högtalare här hemma att installera till laptopen. Blev ju skapligt ljud iaf. Dock påtalade Tanken i helgen hur nära jag var på att spräcka dem. Skulle jag väl aldrig. (Måste köpa nya till bilen dock - fnn.)
Idag gjorde vi äntligen framsteg, ljudet och jag. Titt så fin, passar perfekt hemma på Vete, ja vi kommer nog bli bästa vänner.

 
Jo ja justja... Blev naturligtvis med Iphone på köpet oxå. Dessa detaljer, det är ju ljudet som är det viktiga ;) Nejvars, det blir nog bra. Måste bara komma ur androidträsket nu då genom att skaffa nytt simkort. (Fn så kompatibla vi är redan fånen och jag, jag skulle ju oxå skaffa simkort?! Höhö...)
Detta får jag styra upp på onsdag då jag råkar vara ledig. Har ett annat fix oxå där mitt på dan, men klippt hemligt än så länge =) Senare fika med Helle tror jag, onsdagsstandard it is. Framåt kvällen ngt annat intressant inplanerat. OJ, vilken onsdag det kommer bli inser jag. KING!
För att återgå till ljudet, så har jag Danne att tacka för detta, såååå TACK! Han var naturligtvis tvungen att köpa nya 5:an och jag får nöja mej med 4:an. Och DET gör jag. Androiden...ja vad gör jag med den? Nån som vill ärva ett aber som åkt i backen ett par ggr, men ändå funkar fint? Behöver en mjukvaruuppdatering förvisso, men det är inte väldigt avancerat. Annars får den gå till sällare jaktmarker.
Ikväll skulle jag haft date med fina Malin, men hade inte orken att ta mej ändå till Grebo. (Förstår ni hur lååångt det är dit?! Hur fnnn kan man bo där.... ;) Skojjar bara darling, vi tart snart!
På torsdag date med Karin å Nilla.
Onsdag annan plan som sagt...
Imorrn hade man kunnat tänkt sej en kaffedate, men kaffesällskapet dras med förkylning :( Blev iaf glad för smsen, puzz påt ;)
 
Nu är klockabret snart midnatt och mina grannar kanske inte vill lyssna på Svensk Punk längre. Lovade någon att spotifya det. Inte helt Oking faktiskt. Ja herregud, say no more.
 
Vi taggar tisdag, med sikte på onsdag!
 
 
 
Have it King u all!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar