söndag 14 oktober 2012

Dentus, Vete, 30-årsfest, Mörners, Harrys och Vete.

Jarrå. Det var ett farande i lördags. I den ordningen som står ovan. Ja endast kvällen menar jag ju nu. På morgonen fick Taxi Ådi rycka ut för att hämta upp kärleken T, då hon partajat fredagen uppe i Lambot och liksom lite fastnat i vinkelvolten, kom inte hem. Jajje, jag hämtar.
Fort hem med den damen sedan vidare till barnens fsk för fixardag hela fm. Oj vad kul. Jag och en annan förälder fick äran att montera två skoskåp ala Ikket. Woligare kan man ha. Kunde ju tex ha sovit ett par tim till.

Efter det blev det hem för att ladda inför Figges partaj. Taxi Ådi hämtade upp T som varit på möhippa och dansat strip. Haha, ff besviken att jag inte fått se några bilder juh!
Däremot var detta synen som mötte mej när jag kliver i Tanks kök. MINA byxor, trashade. Märkligt det där med allt mitt är ditt ;) Puss darling, det var ju överrenskommet, jag driver ju bara som vanligt!


Bästa Mallan fick vara taxi till Grebo igår och snäll som man är fick även Tobbe åka med ut.
Väl på Dentus fick vi god mat och god dricka. En del livemusik framfördes men vi missade nog det mesta då Taxi Mallan ville mot stan igen någon gång runt 22 (?) Lite fastnade såklart i kameran, here we go!


På plats, HOY HOY!
Glad och brun Tollan!
Tipspromenad, svååårt!
Linda vill inte redigt vara med på bild...
Fölsis-barnet..gubben? ;)
Mange och Elin
Kram Kalleeeee!
Mamma till fölsis
                                                                    

 
 
Kram <3
Westers tar en tipsrunda
Lotta och Mallan
 
 
Rätt glad då :)
Fokus på tipset
Ninna med hembakat
Tanyaaaaaa!
I händelsernas centrum

Många i grottan!
Glad-Henke!
Kram på fina Ninna!


























God mat!

Phalén, Jossi och Zeijlon dök in
Skål!




Mange
Välfylld bar. Ett tag iaf...














 
 
Phalén och Zeijlon spelar för Figge :)




Tog oss till Vete igen, lite vidare uppladdning innan stan. Men se stan blev det inte på direkten utan först råkade vi ta oss in på en liten 30-årsfest oxå. Som det kan bli. Detta efter att ha pratat med Oscar och Lööke och några fler filurer som höll till en bit bort i Tfors. SEN blev det faktiskt stan, med detta glada gänget. Tror det är nu jag tappar Tank för resten av kvällen? Oklart dock. Resten av utekvällen spenderades på Harrys där vi mest letade efter borttappade vänner och cirkulerade runt i lokalerna. Vilket inte var det lättaste, för det var sjuuuukt mycket folk! Innan hemfärd till Vete blev det ett stopp på Burger KING, nattamat ä gött. Kraschade i säng 04.30 och ännu en gång blev jag blåst på känslan av att vara 20. Det var jag kanske på lö kväll, men inte söndag morron.

Taxi Ådi tog en tur till Johannelund, och hem igen. Senare en tur till mamma för lunch, en sväng på stan men kl 15 då sov jag i min soffa. Vid 17.30 kom kidsen hem, Emmie med vattenkoppor och Charlie utan. Än så länge iaf.

Tack alla inblandade för en sjukt rolig lördag! Tack för festen Figge, hoppas du får en bra resa nu =)


 
Tackar för mej.
Puss påt.
Have it KING u all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar