onsdag 10 oktober 2012

Du å ja vi ska leva tills vi dör!

Jo så är det troligen för alla. Frågan är ju bara hur vi väljer att leva livet. Nej, detta blir inget deep-inlägg om livsfrågor. Det orkar jag inte med. Bara en sak. Ta en titt på ditt eget liv, din inställning till livet och h_u_r du väljer att leva ditt liv. Innan du dömer någon annan. Jag sköter mitt och du sköter ditt, ok? Påtalat och underförstått, de facto.
Anledningen till kvällens rubrik kommer här, återigen sjukt bra skit som jag snubblade över:

 
Skånska. Har nämnt det förrut, har svårt alltså. Men här funkar det skillat bra. Skarpt gilla på denna!
 
Ledig onsdag. Har ju nästan inget att göra när jag är ledig... *DOH*
Fick som sagt ställa in morgonens sim med Ph. Trälit.
Åkte istället med ett lass kläder till kidsen som sjukade sej hemma hos sin farmor.
In till stan på möte kl.11, otroligt givande.
Shopping. Ehum. Mer nya bralls...
EKH, kaffe hos T, solning, middag och något annat suspekt:
 













                                              Hm. Va fasen hände där?
Berättar en annan dag serrni.
Men vi hade sjukt roligt medans vi höll på :D


Framåt kvällning var det dax att åka hem till Fia för att fixa barret. Lovely indeed. T kryper in i duschen, sköljer ur färg ur håret.... Jaja. Jag låg visst oxå där sen :S

 
Master of disaster. Torsten. Hade järnkoll på oss. Höll på att doppa nosen i färgen. Kunde ju blivit kul haha... (Säger hon som är lätt motståndare till allt vad husdjur heter. Ew.)
 
Kortare och kortare. Igelkott.
 
 
Imorrn äre torsdag och helgen närmar sej med stormsteg. Fredag ser ut att bli myskväll i Lambo hos Lasse och senare hos Lotta. Eller vem vet vad som sker frampå kvällningen.
 
Lördag intar vi Grebo med Buller och Bång! Världens bästa Figge fyller 40 och detta ska firas såklart. La Grande partaj på Dentus....och en tur mot stan lite senare?
Får se om man kan gå utanför dörrn öht?! Med tanke på lördagens väder så funderar jag på att istället gå i ide.
På riktigt. Is that fuckin SNOW?!
 

 
 
Have it King u all!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar