torsdag 4 oktober 2012

Onsdagsvin och torsdagspizza

Ojoj. Nu får det bli ett tvådagarsinlägg, igår kväll blev klockan alldeles för mycket för att sitta med blogg.
Ledig onsdag blev bra. Diverse på to-do-listan och allt utfördes enligt föreskrivna planer. Fasen vad lediga dagar går fort för övrigt. Sprang en snabb sväng på stan och fick ordning på simkortet till Ifånen. Sedan har vi brottats lite fånen och jag med att synka kontakter. Först hade jag inga. Tänkte att det löser sej då jag naturligtvis varit smart och synkat dem via googlekontot. Jorrå de fanns där, men att få ner dem till fånen. Åh pust. Innan jag hunnit få ordning på detta börjar det plinga som satannnn och ner dimper exets konversation med nya tjejen. Ehhh. Den är lite oking kan vi känna, haha. Nu gjorde det inte mej speciellt mycket, mest trälit för dem. En stund är jag alltså en del av denna konversation. Jag kan även lägga in medd i tråden. Högst intressant.
Får sedan in mina kontakter. Då ringer Daniel och säger att jag måste fabriksinställa - igen. Man tackar. Blåser helt sonika fånen igen och får börja om. Löste sej, och nu slipper jag läsa andras konversationer. Och han får heller inte mina, det har jag försäkrat mej om :) Ett nytt halvsjukt sätt att vara kompatibel på.
En av mina sms-konversationer under tis/ons var med Mr. Ph :) Hade pratat om att vi behövde ta en vinkväll för att lösa diverse världsproblem, eller ja snacka skit mao. Så det blev onsdagskvällens händelse. Sjukt trevlig kväll där vi avhandlade både politik och allmänt värdelöst vetande. Mycket musik under kvällen och jag tog en nostalgitripp inom punken. Tänk att texter man inte hört på 15 år (!?) fortfarande sitter.... Jaja, hur som haver hade vi en skitkul kväll och den gör vi om snart. Kanske inte mitt i veckan nästa gång. Vi satt uppe och babblade alldeles för sent och idag var det lite halvsegt att åka till jobbet :S


Nu ikväll har jag haft date med fina Karin och Nilla. Pizza i EKH, göööööött. Innan det hann jag med en sväng till solariet oxå. Gud så skönt, gissa om jag somnade? Tvärsomna skulle jag säga.
Och det, mina vänner ska jag göra nu oxå. Sjukt trött.
Lugn helg med kids väntar. Ska bli skönt. Får se vad vi hittar på. Gonatt på er!

Have it King u all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar