fredag 12 oktober 2012

Tyst om torsdag, förstörd på fredag...

Ja herregud. Ibland hittar man på vansinnesupptåg, eller.. jag skulle väl aldrig :S
Tänker inte lägga ut någon längre text om torsdagens upptåg, mer än att det var en sjukt rolig kväll med fina människor! Spontant är oftast det bästa ;)
Fick dock sota för torsdags-upptåget idag när jag tvingade upp ögonen för att åka och jobba. Tre timmars sömn är sjukt oking, men såklart självförvållat och jag ska inte skylla på någon, ja förutom de trevliga som var "partners in crime" under kvällen ;)
Eller att gå upp åka till jobbet och köra på gick bra fram till lunch. Sen krokna jag. Totalt. Sate....Var katig på morron, det här går ju sjukt bra blablabla....Eh, tvärnit vid 12-hugget. Skulle väl inte ätit lunch eller nåt. Men, jag tog mej igenom och nu är det fredagkväll.
Fredagsplanerna var att åka mot Lambo, upp till Lotta. Förstod jag där vid lunch, det kommer aldrig att hända. Sov som en gris i min soffa kl 17 och ett par tim framåt. Nu är kl 23 och jag är ff lika trött.
Vikket klag va? Tror jag är lite besviken på att insikten kommer ifatt....är inte 20 längre. Snarare 20+ Fnnn.
Ah får vara värt det, och det var det!
Ja jag vet lite hemlighetsmakeri över torsdagen, men så äre mät. En bild kan jag ge er, trots att det fanns 65 i kameran....

 
 
Tackar målarn för att fått detta åtgärdat!
Smått irriterad över tillgången på grejjer, gick målarn och hans "mini-me" loss i kökslådorna.
Sådär ja. Tårtspade i plast från Tupperware samt smörkniv fick stå till tjänst och HEPP!
En torsdagsnatt i okt och spacklet är på plats.
När har vi slipfest?
 
Imorrn taggar vi 40-årsfest i Grebo. Figge, the one and only, ställer till med partaj : )
Tror det kommer bli sjukt kul och jag ser fram emot att träffa nästan alla, ingen nämnd och ingen glömd ;)
Tur att det blev lugnt ikväll, för imorrn lär det bli mer draug påt. Och dessutom. Hur i h-vete skulle jag orka en tredagars? Nja. Man är ju inte 20 längre som sagt. Eller som Ph så vänligt uttryckte förrut:
"Jo jag tänkte det, du är ju 80-talist, men liksom född i fel ände."
Tack vännen, det värmde verkligen ;)
 
Dock, ärliga vänner är de bästa. De ska man hålla hårt i. Resten kan vika hädan. Så. Lördag i Grebo som sagt. Det var ett tag sen. Kan gå nästan hur som, har varit på fest förr i denna håla. Nån gång tidigare iaf. Nejdå, det blir nog inte så allvarligt.... Denna gång safear vi och tar turen till stan efter lagom Grebo-dos. För knappt en vecka sen hade jag inte tänkt åka dit öht. Men, för Figges skull är klart man måste närvara. Klart han skulle bli så sjukt ledsen om jag inte dök upp. Avd lagom självgod då :P
 
Lite Figge ur arkivet =)






 

Jag hoppas din födelsedag varit underbar, det var ju faktiskt idag som han fyllde gubben! Imorrn partajar vi på Dentus, kommer naturligtvis att bli.... KLIPPT KING! Stora kramen till fina vännen, ses imorrn : )
Och ni som inte ska till Grebo får väl försöka ha kul ändå?! Någon skulle visst på 30-årsfest, hoppas den kanske slutar inne i stan den oxå? ;)
Och alla som SKA till Grebo. Jaoooo, vi ses imorrn!
 
 
Säger Puss Påt och Have it KING u all!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar