söndag 9 december 2012

Tjejfest och musikfest - hej å hå!

Så kom den där helgen som jag hade sett fram mot länge. Och till stora delar var den alldeles perfekt. Och till vissa delar helt åt skogen. Eller ja, åt det hållet iaf. Ska inte re så värst i det. En helg börjar på fredagen och så blev det visst denna vecka oxå. Tjejfest hos Lina ihop med ett gäng glada goa :)

Glögg i kaffekopp


Åsa, Lina och Lotta in action.
Julmat styrdes upp

Paketleken genomfördes
Och ja. Det sedvanliga Lina-petet fanns oxå med.
Makalös. Viftar runt 10 varv för att ändå ta den översta?
Denna var en av klappjaktsfynden.
Lina menade att hon tänkte på mej när hon köpte den.
Lägger ingen vidare värdering i det alls. Puss!
 Efter ett par timmar med flickorna styrde jag kliven mot Tanya och Andy som hade fredagsmys på Järdala. Vi tog lite senare bussen mot stan. En lill-sväng på Mörners, 55-an och avrundade med ngt som skulle likna rejv-afton på Lórient. Jodå, vi dansade på rätt bra, och var ganska trötta när fredag gick mot lördag. Kul kväll, tack alla inblandade!

55-an
Andy stuffar lite :)
Och det blev lördag. "Festivalen som du vill ha den" på Lórient och Elektronisk afton på Palatset. Förfest på Vete tsm med Tanya och Becca, mkt trevligt!


Morgan hittade fram...

Han ville tillåmed bada!

Vi tog oss till Lórient, Tanya och Tobbe posar :)
Tre o Comp drog igång vid 21 på Lórient.
Sedan var det dax för Bête Noire på Palatset.
Förutom att T stakade sej i texten vid ett tillfälle (flåt!) gjorde de
naturligtvis en kanonspelning. Och jo. "Förbjudet" är ff bäst.

Undrar om F håller koll på skumpan? Trort : )
Tanya och tekniken?! Nu har hon lurat av Jögga nån jäkla remote till rökmaskinen.
Var ska detta sluta....kan jag känna? ;)
Nautic drog igång..ja nu har jag inte tider längre ;)
Henke gjorde sitt yttersta och även Nautic gör en bra spelning!

Tobbe in action. Nästa tanke... Hur bar jag mej åt för att ta denna bilden?
Eller snarare, hur fasen såg det ut.
Eller så tänker vi inte mer på det ;)


Över till Palatset för att se Lovisa Negga.
Och det var så sjukt bra.
Hon var så sjukt bra.
Jag är lite kär där alltså, vilken kvinna.

 
 Ja ni. Det var en bråkdel av alla helgens bilder och filmer! Så som sagt på det stora hela en mkt bra helg. Att det sedan blev lite "elände" mot slutet, ja det är väl som det är :S Snabb tanke som far förbi, kan det vara platsrelaterat? Palatset har ju sedan tidigare visat sej vara med i bilden vid ett haveri. Men njae. Kommer nog inte undan med att skylla ifrån mej, även om det hade varit högst bekvämt. Detta är helt personbetingat, ja jag alltså, och vad ska jag säga. Ibland har man otur i tänket? Ibland glömmer man att tänka? Ibland tänker man inte färdigt? Och ibland tänker vi olika. Det kan man ju oerhört snabbt konstatera. Någons fel? Njae. Missförstånd? Njae kanske inte det heller. Men det där med olika perspektiv stämmer troligen.
Så söndag med ångest och oro kom som ett brev på posten. Men jag rert. Vem ska jag skylla?
 
Have it King u all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar