onsdag 14 november 2012

På rikt!

Nyaste hangup-ordet är på rikt. Vet inte var allt kommer ifrån? ;)
Här är iaf ett par saker som är PÅ RIKT:

Det handlar om att simma eller sjunka.
Tuff skoldag igår tog knäcken på mej.
Många vänner som har det tufft nu.
Att stötta andra just nu är inte jättelätt.
Jag har tenta 4/12 och vet inte ens vad det handlar om.
Trött på sjukvård.
Fick två jättefula brev idag, brevbäraren ogillar nog mej.
Kaffet börjar ta slut.
Behöver sova.
Har otur i tänket.
Behöver en shoppingtur.
En blogg i närheten har hakat upp sej, dock nyfiken på 10:an. (Still King.)

Även detta är PÅ RIKT:
Glad över ett långt ivägskickat meddelande igår,
som jag även fick uppskattat svar på.
"Dyngmusik" är bra för själen. Spela gärna på max volym.
Mange Hellberg har blivit husgud på Vete.
Träffat goa kollegor idag. Mat och kaffe ingick.
Tanya är bäst även när hon är träli.
Spotify i bilstereon är guld värt.
Bortbjuden på middag imorrn.
Har slutat röka.


På rikt, en rolig sak jag såg är att inlägget jag skrev om Figges 40-årsfest har 367 sidvisningar. Herregud vad nyfikna ni är. Eller så har Figge själv varit inne på sidan ca 300 ggr? :P Jag förstår att det inte är unika sidvisningar, men jag ser ju att statistiken på de andra inläggen som anses intressanta ligger en bra bit efter med ca 100-150 sidvisningar.
 
 

Sökstatistiken har jag tidigare nämnt. "Ny LHC-låt" var ju kul. Men jag vet inte om "Lunch Rimforsa strand" var lika bra :S Jag dömde ju i princip ut hela menyn, så vassego för den infon ;) Kul läsning med statistiken är det iaf =)

Bilder från igår och idag.
Varje bild har naturligtvis en tanke som börjar med PÅ RIKT.....
....M.H. instagram. Sjukt snygg gadd.
....Mange Hellbergs instagram - Humor!


....bra givande skoldag. Synd bara att jag inte riktigt pallar.
....texten. DEN texten. Jovisst att jag har sagt att engelskan slår allt ibland.
Men kanske inte i vår kurslitteratur.... På rikt.

....! Världens fulaste brev. Skatten på bilen.
Och inget värre än anmälan jag gjorde på hästen.
....Tanya högg i och kastade iväg. "Fnnnn!
Jag ska junte ätat!"
Skrattar ihjäl mej åt denna quinna...! 





Nu ska jag inte dra ner er i språkträsket mer. Det får ni vänta på tills imorrn igen. Om jag har tid att skriva ngt då, det får vi se. Simma lugnt!
 
 
Have it King u all!....
 
 
......På rikt? Du gick väl inte på den där om "slutat röka"?
Försökte bara lura mej själv ;)
 


3 kommentarer:

  1. På rikt!! Nuwwwh kan söve.. De var fnn på tin

    SvaraRadera
  2. Fortsätt simma fortsätt simma.... Love you!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men lilla fina söta du... Denna la jag upp vid 18-19 ikväll. Bara jävlas med dej lite å inte postar den VARJE gång ;)
      Det är jag och Doris vettu. Och du. Och några till. Åh jägarns vad vi simmar bra!! Love u 2!

      Radera