onsdag 21 november 2012

Kan liksom känna att det går lite emot....

Upp och ner. Fram och tillbaks. Här kastas man runt som en vante då livet väljer att spela ett spratt med mej. Inte nog med det dagliga jag dras med. Jag lyckas få all skit just nu. Och då menar jag i form av diverse sjukdomar. Inte blir det bättre av att jag är sjukligt hypokondrisk oxå. Så om jag någon dag faktiskt inte har några större fel, så lyckas jag allt som oftast simulera fram en sjuka eller två. Nämnde ju att sonen gjorde en nice vomering över köksbordet i fredags.
Och nu hade alltså turen kommit till mej. Lite märkligt bara att det väntade på sej så många dagar. Vet iofs att mina barn varit magsjuka i dagarna som gått, så de delade troligen med sej. Tvi fan på ren svenska.
Kan inte hjälpa att jag blir lite bitter. Jag orkar inte med mer skit nu. "Tack det är bra." Eller det var bra, och nu får det fan vara bra. Ja ni fattar.
Igår var jag på kvällningen på trevlig middag hos Fredrik. Han skulle imorrn gå och köpa ytdesinfektion för att diska mina bestick, haha, stackarn. Nejvars, det var väl på skoj. Men ändå:
"Tack för middagen, jag bjuder igen...på magsjuka - varse!"

Just nu pimplar jag nyponsoppa och försöker vända tillbax till livet rent fysiskt. Snart är jag fit for fight igen. Tills nästa sjuka dyker på. Nä ska försöka skärpa mej. Men det är oftast lättare sagt än gjort.

Gustav meddelar via chat att spotify föräras med LHC-låten "Forza cluben" till helgen. Eller ja, det tar väl ett bra tag till innan den kommer ut publikt så att säga. Har hört att det handlar om 4-6 veckor innan den finns tillgänglig. Kan det vara en priofråga möjligen... Kan tänkas att vissa artister går lite före, men bara en känsla jag har ;)

Idag har jag inte träffat en enda människa. Jo mamma var här med nyponsoppan...
Däremot ett 10-tal chattar som försöker höja humöret en aning. Funkar väl skapligt iaf.
Nä ni. Imorrn ska jag vara muntrare. Ska bara hitta ett glädjeämne värt att fokusera på. *Doh*

 
Have it King u all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar