torsdag 24 januari 2013

Empty tankard och tom i huvet o.O

Så satans ont just nu. Träsmak i röven, bara sitter och sitter... Spränghuvudvärk, ska jag behöva peta i mej panodil?! Sne i ryggen eftersom jag spenderat ett par dagar sittandes klippt skevt vid köksbordet. Ergonomi är a och o har jag hört.
Men värst just nu alltså: Huvet. Fryser gör jag oxå. Gör mej lite irriterad. Eller just ja. Blir sällan LITE irriterad, så nu kan ni ju gissa läget för kvällen. Jag har INTE tid att bli sjuk. Vik hädan på dirr sa ja.
Borde just nu sitta och skriva om genusperspektiv utifrån barns referenser och preferenser. Funderar allvarligt på att lägga fram en teori om att vi ska kalla alla barn i förskolan för hen, så kanske vi har lösningen? Naaae. Men ibland så orkar bara inte hjärnan mer. Det kanske är därför denna dynghuvudvärk infunnit sej? Överabetat och nu kortslutet. Ja jag trort.

Saknar allt vad socialt umgänge heter, tur att jag åker och jobbar några timmar. Jag hade troligen blivit en enstöring utan dess like i annat fall och detta mår jag inte bra av alls. Gah. Å än är det inte slut, hela nästa vecka verkar se likadan ut som denna.
En snabb chat med Lucka förrut, då vi drömde oss bort till SRF en kort stund.... Snart? Please?
Hittade btw en SRF-playlist på Spot som går varm nu. Sjukt bra. Mest spelad just nu:

 
Min telefon förresten.. Vet inte vad som hänt men den fylls obönhörligen på med klippt TRÄLIGA bilder. Titt på't:
 
Vet att ja e tjatig nu.
Men denna hemska stirrar på mej heeela tiden.
Inget stressande alls.

Å den här!
Riktigt dyngträligt.
Bespara mej eländet sa ja.
Nä nu ska jag väl sluta klaga på allt och alla. Men inte är man så jäkla munter dessa dagar.
Borde gå och sova, men det finns inte på kartan än på ett par tims. Fan ta den som ger sej. Den skaran kommer jag aldrig joina. Lagom envis om du frågar mej. Troligen lite väl om du frågar nån annan.
 
Nu jävlar ska ge genus, hen, honom och henne en ny innebörd. Elle nåt.
 
 
Fröken munter framför datorn..
Provar studietekniken "Jagblängerpådejdatorjäveltillsdugördetduska"
(Har inte funkat alls än så länge..?)
 
Have it King u all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar