söndag 3 februari 2013

Hallååååå elle!

"Du bloggar trälit dålit"
Låter nästan som om jag hade uttryckt det själv, men så var icke fallet denna gång. Ja, jag vet. Hemskt dåligt. Men ni vet ju troligen vad jag pysslat med, så även om jag hade uppdaterat här hade det inte blivit så värst intressant att läsa för er. Plugg, plugg.
Men ok, liiite annat har hänt. Som fröken Ts stora flyttkalas. Oj vad roligt vi har haft. Eller ja. Ett jäkla stökande och bökande har det varit, men nu är ho hemma på EKH-vägen =)

Helgen har varit relativ lugn. Liten sväng till Mörners i fredags men några av mina fina. Lördag hemma och plugga. Idag Tornby en sväng och jag har genomfört den snabbaste Ikea-turen någonsin. Två ramar skulle inhandlas och det gjordes. Anledningen till denna speedo-shopping var att sällskapet för dagen hette Lucka och efter Ikea bar det av till hans (kotte-samlar)-affärer istället. (Aningens internt här, hehe!)
Jorrå. Biltema och Net On Net. Gah. Men jag överlevde. Efter lilla shoppingrundan tog vi oss till det målet vi hade för dagen. Åh herregud. Vad har jag gett mej in på... Har i ett ganska svagt ögonblick sagt att jag ska börja träna, och nu kör vi då. Gymet på Friskis får det bli och idag var vi där och rekade. Jag ska ha Lucka som PT och han är nog inte alltför snäll där alltså. Så om ni nu inte hör något här på ett bra tag igen så kan det denna gång bero på träningsvärk ;) Men nu jäklar sajjja.

Imorrn börjar jag jobba riktigt ap-tidigt. 06.30. Det hände senast i... september? Men bara inse att nu är livet "back in business" så gott som, bara gilla läget : )

Bilder, bilder...Vad vore livet utan bilder... Here it comes!

Kvällskäk någon dag med Lucka.
Hoppas bara inte att kocken placerat dit den där tanden där med flit.
Det skulle ju vara jätteäckligt.
Men god mat som tur var, tack vännen!

Lite DIVV i fröken Ts V-rum, innan flytt...
Mörkt blev det..
Men tacket till nåra starka som kom å hjälpte till!
Gjutis, Gärda å Lucka =)

....Och där var lådor och övrigt DIVV på plats på EKH-vägen!
Ord är egentligen överflödiga.
Men jag tror jag återger Niklas uttalande här:
Det finns så mycket potential..
Vi har nog kommit på ungefär ett 20-tal olika användningsområden för staketet.
(Ja alltså, jag och Niklas. T? Hon tycker bara det är fint.)

Fredag!
Inflyttningsfesten var planerad och klar.
Vad gör T då? Jo..Däckar i feber.
Jaha ja. Men vi rer't sa vi. Flyttade partajet till Vetet.
Här skålas det på Mörners, Sofie, Lucka och Nilla <3
Inflyttningspresent till Tanya =)
Tyckte den blev så häftig, naturligtvis har jag en själv oxå.
Varje uttryck har ett specifikt minne, tro mej.
Högst interna skämt och sjukt roliga minnen.
T blev glad. Det gjorde MEJ glad.
Tack för hjälpen med denna Fredrik!

Nu ni...Är det strax läggdax. Skaffa er en kunglig vecka. Måste bara klämma in en bild till som jag tyckte var rätt så bra. Sådäså.



Have it King u all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar