söndag 17 februari 2013

Desperate housewifes-weekend

Sådär ja. Då kan vi lägga även denna helgen till arkivet. En bra helg med divv. innehåll. Blev en social helg, med många goa människor att umgås med :)
Fredag kväll innebar middag och soffhäng hos Fredrik. Fick se ett gäng bilder från resan som han varit iväg på, blev nästan inget avis. Tack vännen för en trevlig kväll!
Lördag. En snabb sväng på stan, köpte träningsskor. Iväg på lunch hemma hos Karin och mötte upp tjejgänget som även kallas Desperate Housewifes. Inte för att det egentligen är så många housewifes, men ändå, det passar så bra. Titt på dem får ni se, mina fina "hemmafruar" :D

Lina, Åsa, Emma å Karin.
 
Efter detta gick jag bort till Tank som bor ett stenkast ifrån. Alltså... ALLA bor i Ekh. Alla dessa på bilden. Å Tanya. Jag får nog fundera över det här. Å andra sidan kan det vara skönt att hålla alla desperados på avstånd litegrann ;) Haha, närrå, skoja barri :)
Hos T blev jag kvar en kvart ungefär, föratteeeee..... Ja för att jag skulle åka hem sen. Eller nåt ;)
Hem, lite dusch fix å trix och vid 17 kom T och hämtade upp mej och vi åkte hem till henne på lite mellomys. TROLIGT! Nej, inget mello här inte. Vi intog lite öl och vin och pratade strunt. Emma kom oxå förbi, wolit hade vi!

T & E <3

Obligatoriska ölspelet.
Jag är sååå kass på detta och åker dit klippt hela tiiiiin.
Ja. Sen rullade kvällen på....

...Och det var väl på ett ungefär som det brukar.
Galet och högst oklart.
Turen in till Mörners. En lillsväng blev det bara. Träffade min fina ex.kollega Camilla <3
Bästa Lucka kom och hämtade upp oss, och hemåt det bar.
Tröttsöndag. Jag är ju inte heller helt återhämtad från förkylningen. Ja, ja. Lite vintrött oxå troligen. Imorrn äre jobb igen som gäller. Sedan hoppas jag verkligen få komma igång med träningen på allvar, för nu är jag taggad till tusen. Sedan ett par veckor tillbaka har jag lagt om kosten så jag ska orka mer, (jo det gick bra, blev sjuk?!) och det känns ändå att kroppen är starkare då allt onödigt slopas och i med mer protein och annat bra-ha. Jag är ju aningens målinriktad sådär när jag får för mej nåt. Eller ja, ok då, hangup-benägen ;) Men nu jävvlar serrni!

Have it King u all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar