onsdag 3 april 2013

Such a perfect day....

Faktiskt. En riktigt bra dag. Den har haft lagom doser av några väldigt bra saker. Hör på't:

*Ledig onsdag
*Styrt upp lite med bilen
*Lagt golv på balkongen
*Solat på balkongen
*Tränat mej både trött, svett och förbannad
*Umgåtts en stund med en fin vän
*Fått ny färg i håret. Och på naglar.

Det där sista kände jag var ett måste för att väga upp morgonens bestyr med bilen. Däckbytardax. Kånkade upp däcken från källaren och slängde in dem i Ådi. Glömde handskar. Såg ut som en grovarbetare om händerna, klippt skitig. Gick inte bort helt heller. Kände mej så kvinnlig där en stund, ehum.

Titt så fint ;)

Hade det riktigt gött på balkongen!



Träningen gick ok, även om jag mest var förbannad.
Andy garvade....Puss påre PT-jävel ;)


Lite humor på Instagram....
Detta mms:et gjorde min dag!
Malin skrev till denna bild:
Jag orkar inte mä'na, jag skickar iväg na!
Sjukt roligt :D
(Ja, det är min mor på bilden...)
Och detta fick avrunda kvällen.
En sudden som gick åt H-vete. H-sicke menar jag.

Nä nu måste jag ha en kaffe innan läggdax. Skål på't och gonatt!
 
Have it King u all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar