torsdag 11 april 2013

Blogga. Så jäkla 2012 asså.

Det är väl det jag kommit fram till. Att man tappar suget efter ett tag på att skriva. Eller är det en tillfällig svacka kanske. Jag skriver ju en hel del annat, även om det främst är studierelaterat. Håller mest till på Instagram istället för här. Eller som Gson uttryckte: Jag behöver nog fler Insta-vänner för det svämmar över av bilder från Cajjanmo. Konstigt det där.
Förresten. Man kanske skulle börja med tema på bloggen för att få den att rulla. Kanske något återkommande som "Dagens fynd i trapphuset" (Troligen Karlsson varje dag) Eller varför inte göra en följetong av något man kan kalla för "Lika som bär". Det skulle vara sjukt roligt. Ah, det där tåls att tänka på. Det känns av någon anledning inte så väldigt nyskapande. Kanske redan taget oxå. Jag menar det är ju så väldigt bra idé.

För övrigt springer dagarna på här. Deadline på måndag på den senaste uppgiften jag filar på. Stackars F fick äran att läsa eländet. Han har iofs inte svarat än, han kanske blev så uttråkad att han somnade.

Imorrn ryktas det om att vi måste gå till Harrys. Bandit Rock startar ju sin turné i Linköping och The Scams spelar live.. Inga fel. Äntligen lite bra livemusik. Ääääääntligen!
Lördag blire partaj lite ordentligt, har ju varit lugnt här i månader. Undra var vi ska ta vägen då, eller nej det är ju givet förstås. Alla med en uns vett innanför, möter vi upp på Mörners lördag kväll. KING!

Nej ni. Jag måste verkligen skriva färdigt om barns autonomi och erkännande. Om inklusion och exklusion. Och lite samverkansprocesser. Och läsa lite bloggar i närheten. Fasen man kan ju missa nåt av värde. Eller inte.

Have it.....
Nä fn, tror att blogg mår bra av förnyelse.
Lätt att fastna i gamla spår sådär...
Å vem vill vara tjatig liksom?
 
Sweeeeeet! Sa ja. Hej påt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar