måndag 29 april 2013

De ringde från Mörners....

Har haft en galet rolig helg!
Fredag eftermiddag började med en snabbfika (15 minuter?!) på stan med Andy.
"Hörrediiiiu, det är inte öl du dricker" blev jag tvungen att påpeka då han tippade i sej kaffe. Oh my..

Bestämde att vi fick synda på en fredag :)

"Du. Vi tar en lugn freda va?"
"Ok. Film."

"Satan så bra musik!" Måste leta i eftertexterna...
 Men sen. Så ringde Mörners och undrade var vi var. Att de inte kan klara sej själva nån jäkla gång. Jahopp. Bara att pallra sej dit. Väl där gjorde jag ett fynd som var lite oväntat. En förirrad desperado!! Glo!!!
Inte alls nykter. Rock on Lina!
Fasen det kanske blir folk av dej mä!!
PÖSS!
 
Lördag kom och jag fick hem min fina son ett par timmar. Mys med bara en unge när man alltid annars har båda på samma gång hemma. Kolla in coolingen. Thats my boy <3
 
Ska visa att han är två år....

 
Sen bidde det kväller. Jag hade förvarnat Gunilla att ibland ringer Mörners och undrar var vi är. Hänger du på isf? Jepp, she did! Fint att få spendera en kväll med min goding. Vi har känt varann i 25 år å lite till. Fast det låter så jävla illa nu ser jag. Men ok, vi känner varann ganska bra!
 
Andy och Johan joinade oss denna kväll :)
 
Sen ringde de från Mörners och undrade var vi var.
 
Andy och Johan i diskussion.

Ah. Här kommer egobilden igen...
Fan så tjatig, I know.
Men linnet är ju så sjukt snyggt så jag kan inte sluta titta på det :)


 Kul kväll som innefatade Mörners, Yngves och Hamlet av alla ställen på jorden. Vilken höjdare där på slutet, verkligen. Trevlig att Henke Kjelberg hörde av sej och anslöt framåt kvällen!

Söndag var det skärpning La Grande! Stångåns långa varv på 8 km och 1½ h gym.
Bra skit. Bra tryck både på pw/löp och styrkan. Och kostskärpning efter helgens bravader...


Nom nom. Kvarg å funlight <3


Söndagsshopping :)


Måndagsdate med Taikons <3
Alldeles för länge sen jag såg mina tre extratroll.
Nu ska jag ta ett god natt-samtal. Har inte tid mer med er! Hej på't!

 
Have it King u all!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar