torsdag 25 april 2013

In This Moment

Så många betydelser i den rubriken så ni anar faktiskt inte.
Har ju ofta, som jag kanske nämnt ett par ggr nu, en rad i huvet. Idag har det varit just denna.
In this moment.
Kanske lite som att ta vara på den stunden du är i. Nu blir det klyschvarning här känner jag, hu.
Men det går ju inte att komma ifrån att det är Nu, In this moment, som vi är. Inte igår eller förra veckan och inte heller imorrn. Kan nog vara så att detta är en liten reminder till mej själv om att igår har vi redan gjort och vad som händer imorgon återstår att se. Nu håller vi fokus här och nu. Vad som händer just NU är viktigt. Låt inte gammal skit påverka dej. Haha, så jäkla lätt att säga, jag är ju nämligen rätt dålig på det, men jag jobbar ju påt ;)
Idag hade jag en underbar In This Moment. Bästa Tanya kom på kaffe. Hur våra kaffestunder ska te sej är det aldrig någon som vet på förhand. Idag blev det ett par timmar med galet bra diskussion och ventilerande av tankar.

Jag hoppas att du vet hur mycket jag älskar dej. För att du är du och för att du inte låter någon ändra på det. För att du sätter ord på mina tankar när jag inte riktigt tänker klart. För att du är en av de ärligaste människor jag känner. För att du är en av de få som klarar att kasta sanningar i ansiktet på mej. För att du är en av de få jag inte får lust att ge en highfive i ansiktet tebax som svar på tal! (Jaja, det kan ha hänt ngn gång men då var jag troligen inte helt nykter och förresten så var det inte ens jag...!)
Och sist men inte minst: De gånger jag har betett mej som en idiot har du låtit mej hålls, skakat på huvet, men kramat mej när stormen passerat.

Jag önskar alla hade en vän som T. Vet ni vad det braiga är? Hon har en lika bra ;) (Avd. lagom jävla självgod...!)

Efter mitt fina Moment med T petade jag i mej lite mat och samlade ihop skenbenen för en löptur. Fn så bra jag är. Så sjukt skönt. Hade nästan hur mycket ork som helst. Galet hur bra det känns ibland.

För övrigt vill jag bara få sagt att det borde vara förbjudet för nära vänner att försvinna utomlands. Gillas inte alls. Kaaaaan vara så att detta får gottgöras med en middag. Hehe, gud så bra, ännu en anledning till att bjuda in mej på middag. (Ok, ja lovar, jag tar disken ;)

Och här har vi den troliga anledningen till In This Moment-hangup'en. Spelas i bilen, på jobbet i lurarna (ja på rasten såklart) och på Ica så damen i kassan undrar om det är mej det låter om. Jarrå.
Om och om igen går den. Så sjukt bra. Lyssna och njut <3


Uppmaning till alla inför morgondagen: Njut av In This Moment. Både på spotify/youtube och IRL ;)
 
Have it King u all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar