onsdag 5 november 2014

Sex metal Barbie!

Och nu tänker ni att NU har hon har tappat det helt...? Nej, nej det skedde inte nu ;)
Visserligen känns det lite snurrigt idag efter en sjukt lång pluggdag på ca 10h. Men det var bra, nu fick jag lite gjort :) hela dagen har jag och paddan kompat, fasen så bra han är. Nu kan snart min gamla lap gå i pension, padda ersätter ju det mesta. Tack jobbet :)

 
Detta händer här just nu: Chokladknarkande. Nom nom. Synd bara att det tar slut så jäkla fort. 
Imorrn ska jag vara social och träffa folk, mina fina kollegor. Det behöver jag, efter en dag som denna känner jag mej som en eremit. Har inte ens stött ihop med Karlsson då jag varit i tvättstugan ett par vändor. Eller ja, det är ju en sväng kvar. Vi får se.

Så den märkliga rubriken då? Ja ni får kolla upp detta själva. Nu vet jag inte om länkdelningen funkar här.... Men jag kan berätta att Sex metal Barbie är titeln på In This Moment's senaste singelsläpp! Mycket intressant lyssning där Itm ändrat sound en hel del. Nästan ett litet genreskifte... Men visst Marias underbara skrik finns där och jag spelar och spelar denna!

ENJOY!

Nä ni tvättstugan vare. Sen sömn så jag orkar jobba. Och på fredag händer grejjer! Då bär det iväg på en lite tripp igen, vart tänker jag inte tala om än. Men denna gång ska jag få umgås både med T och F, och dessutom P! Lovely helg kommer det att bli!
Nä dax att stänga ner telefoner, dator och padda. Lite förvirrande när 4 enheter plingar om en chat hoppar igång. Ja jag vet att det finns inställningar för sånt, ja ska re de!

Pösas på er och Have it king u all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar