torsdag 6 november 2014

Packet....

Torsdag kväll, dygnet har helt klart för få timmar.
Har massor 2 do, men får prioritera efter viktigast. Allra viktigast just ikväll är packet.
Jag får sån Ågren varje gång jag ska packa. Hur FN ska jag kunna veta vad jag vill ha på mej på lördag kväll.... Idag?!
Men nu finns några alternativ och här får ni bild på det allra viktigaste i packet:

"Kedjera" såklart! 
Sjukt kompatibelt med Fs slips och väst och Ts (troligen) korsett. P har jag ingen aning om, hon brukar ta det som ligger närmst framme och lyckas alltid bli skitsnygg i allt.
Ah vilket gölligt gäng vi kommer bli. 
Nu ska jag packa allt det tråkiga sekundära. Sen sova, klockan ringer ilsket 05.00.

Imorrn äre fredag och då drar vi! Någon som listat ut var? :)

Have it King u all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar