torsdag 28 november 2013

Bloggtorka!

Ja jag vet. Jag är skitdålig på att uppdatera. Men jag har sällan varken tid eller ork. Sällan hemma om kvällarna när jag är barnledig och när kidsen är här... Ja då är man rätt trött.
Dagarna trillar på. Jobba, äta, sova.
Ja visst låter det kul? Nja, jag är väl inte så jäkla pepp just nu, då är det de tråkiga vardagsrutinerna som hamnar i fokus.
Lite annat kul händer ju iofs, men inget jag kan dela här just nu. Haha, så trälit va? Ja vet :)
Sista tiden då? Förra barnhelgen blev det Grebo och ut i naturen igen. Skönt. Emmie krävde att vi besökte hennes gamla förskola, så det gjorde vi oxå. Blåste storm, men vi höll ut ett tag och lekte iaf en stund på lekplatsen.
Spännande balansövningar ;)

Barnledig vecka. Lugn helg. Middag tillsammans med mina goa kollegor på fredagen. Vi besökte Tapas, mycket bra!


Lördag städdag på barnens fsk. Mest fika faktiskt ;)

Efter det en tur till Mantorp tillsammans med F. Lite skillad shopping på outlet och allmänt lallande runt. Hem och svängde ihop en cheesecake (JAG gjorde den, just sayin!) och fikade halva kvällen :)
Söndag middag och firande av Fs pappa som fyllde år. Mycket trevligt!
Tog även en tur till Siffet på eftermiddagen. Oxå trevligt :)

Igår var ledig onsdag så jag roade mej på bästa sätt:


Blankt papper på bilskrället. Tack tack.
Snart helg igen. Inga direkta planer.
Men nästa helg. Dåååå! Då finns det planer. En plan. Ett plan. Minisemester!
Tack älskade F för detta, längtar som bara den!
Mer om detta längre fram :)

Läggdags på Vetet!

Have it King u all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar