fredag 8 november 2013

Gråter blod.

Ja det gör jag fasen idag.
Så galet ledsen över att jag inte befinner mej på Hovet och ser A7X och 5FDP.
Vilken jävla miss helt enkelt. Eller miss. Har vetat om det länge. Att det var idag, 8/11.
Jag såg ju 5F i somras på Sweden och det kan man ju leva länge på. Men inte för alltid. Kärlek. Så mycket kärlek. Och det var just på Sweden som jag fick höra att den 8/11 spelar de på Hovet. Träffade två glada själar som även de var 5F-fans. Sedan dess har 8/11 legat i min kalender i mobilen. Jävla datum att spöka. Bara det att det finns ingen av mina underbara vänner som uppskattar detta lika mycket som jag gör. Fanns liksom ingen att lura med. Jo T hade hängt på om jag hade stått för hela kalaset, menatttteeeee nja. Så här lite sent påtänkt har det ju visat sej att Karin W är 5F-fan. Hade jag vetat det hade jag krävt att hon skulle följa med.
Men! Nu visar det sej att mina underbara hjältar är headliners på Banditgalan i mars. Ny chans! Vi får se.
Men ikväll är en sorgens afton. Tycker galet synd om mej själv. En deppkväll helt enkelt. Har tillåmed badat. Ah. Ni vet. Bada liksom.... Sedan har resten av kvällen spenderats vid datorn med att skriva, skriva och skriva. Depp byttes nån gång ut under kvällen till frustration och detta måste bara ur på något sätt. Såattteeee, ja rer't!

Pratade lite snabbt med F förut och sa att jag behövde leta upp en gammal text som jag vet finns på datorn. Skulle se över den lite. Såhär lite senare fram på kvällen är jag glad att det verkligen inte gav ett skit, för hade det gjort det så hade det bara varit ett steg i riktning mot självömkan och gammalt ältande skit. Men en tanke släpper inte taget, en jäkla rad som maler om och om igen.
"Så kom november, såsom november alltid gör."
Och att den där gamla texten hade något med detta att göra kanske går att begripa.
Men som sagt. November lär ju återkomma varje år. Och det vare sej jag gillar det eller inte.
Och det finns troligen bara en person på jorden som vet vad jag talar om just nu.

Men hur som haver! Här kommer lite kärlek :D

 
Se, lyssna, njut.
 
Have it King u all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar