måndag 14 oktober 2013

Hu I'm SICK!

Upp tidigt för att åka till jobbet vid 6.15. Trött som bara den, men det är ju bara gilla läget. Vid 7.30 blev jag övertalad av en kollega att ringa vårdcentralen för jag såg väl inte helt frisk ut. Värr än vanligt alltså ;) Sagt å gjort, ringde vid 8, fick en tid vid 10. Mitt flås sista tiden. Ruggigt ansträngd. Förklarade hur jag kände för läkaren och han menade att: Det stämmer. "Det stämmer"?! Vad är det som stämmer, inget stämmer skulle jag vilja säga. Han menade att jag hade kraftig infektion och uppstart på lunginflammation. Yeeeey.
Penicillin och beordrad vila. Så nu får jag väl inse att jag måste ge lite vika. För detta. Men inget annat. 
Nu ska jag prova att sova, bästa medicinen sägs det. Hoppas bara barnen tycker att man ska sova på natten oxå.

Have it King u all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar