söndag 13 oktober 2013

Hide and seek.

Har haft fina dagar sedan jag skrev här sist. Fina, kanske lite tunga dagar. 
Något hänger över mej litegrann och så fort jag har hittat det där något ska jag dra ner det. Och stampa på det. Tills vidare får jag fortsätta leta, för det där något tycker att kurragömma är en kul lek.
Försöker under tiden hitta på bra saker att fylla dagarna med. I torsdags tog vi en tur till Ullared. Mycket bra dag. Lagom med folk och alla julklappar färdigköpta. Skönt!
Kundvagnsparkering....
Ullet i legomodell.

Hemåt efter ett par timmar shopping, nöjda å glada.
Fredag blev en tur på byn med T. Mycket bra kväll. Märktes dock att jag dras med envis förkylning och har nu legat däckad i två dagar. Herregud.

Nu är det väl bara att ladda om för en vecka med jobb och barnen.
Hur och var jag ska hitta styrkan har jag inte riktigt räknat ut. Så länge "något" är en följeslagare blir varje dag en aning tuffare. Men jag har gjort det förr och har inga planer på att ge vika nu heller. Hoppas jag. 

Have it King u all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar