söndag 12 januari 2014

Train insane or.....

....remain the same?
Det ligger mycket i det. Jag mår bra av att träna, så enkelt är det. Sen kan det säkert verka insane att gå till gymmet varje dag. Och jo, vila är ju inte att underskatta. Men då jag känner vilken skillnad det gör för mej, både fysiskt men kanske främst psykiskt att träna så som jag gör....så ser jag ingen anledning att hålla igen. Borde troligen lägga en plan att varva med gym och löp/pw. Men nu kom det viss en jäkla massa snö... Och löpband är ju inte riktigt detsamma. 
Men ska nog ändå lägga upp en plan att följa lite bättre. Sen är det kosten. Nej jag behöver inte gå ner i vikt. Fruktansvärt irriterande när folk tror att det är anledningen till att lägga om kosten. Jag gör det för att orka. Och må bättre. För att orka träna behöver kroppen mycket av en del, mindre av en del, men lite av allt ;) Glasklart? Jajje!
Så om nu folk och fä kan knipa käft om att "du behöver inte träna, du som är så smal" "Du behöver väl inte gå på diet"
Det finns liksom andra anledningar att träna. 
Som att remain sane. Eller insane. Eller hur var det nu? ;)

Have it King u all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar