lördag 4 januari 2014

Kort rapport om ungar, middag, nyår och rapport. Och lite apelsin.

Röda dagar, lediga dagar. Och de andra är också lediga, jag tog så mkt semester som krävdes för att få långledigt. Så vad händer? Nja, inte mycket men det är också planen :) Lugnt och skönt. Och det ser ut ungefär såhär:
Ungar som fascineras av fontän i tf.
Ännu ett lekparkshäng, här med mormorn.


<3 bjuder på underbar middag.
Nyårsfirande hos Calle och Jessica.
Emmie hittade kompis och hade fullt upp hela kvällen.
Både E och C höll sej vakna ända fram till 00.30 när vi åkte hem.



Annars är det plugg, plugg, plugg. Rapportskrivning utifrån en undersökning med kvantitativ metod. Och kvantitativt innebär siffror. Och DET innebär att jag är beredd att ge upp.
Det går tråkigt dåligt emellanåt.




 
 
 
Dagens inspo snor jag från Agnetas fb. Ett apelsinträd. Det ska jag ha en dag. Så, klart och avgjort!
 

 
 
Nu har jag skickat över rapporteländet till Kristina som får fixa det sista. Som diagram och div. bilagor. Sånt som jag inte orkar ge mej på. Sånt som hon är såååå bra på :) Sen är det bara skicka in, opponera på en annan, å sen! Sen börjar nästa termin.
 
 
Have it King u all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar