lördag 7 september 2013

Wrooooom!

Om hösten ska ha det här vädret tycker jag vi kan ha höst året om?! Så härlig dag det har varit. 
Fick förslaget av Fredrik i början av veckan att kolla in lite rally såhär på lördan. Bra idé, kan ju säga att sonen var överlycklig. Han satt och studsade i sin vagn och pekade exalterat. Nöjders :)
Dottern däremot blev trött på ljudet och tyckte vi skulle gå och fika. En sväng till Åbacka fick det bli. En bentrött 5-åring som tyckte det var långt att gå, annars har dagen förflutit utan större haverier :) 






Tog på krafterna det där med rally :)
Men en halvtimmes powernap innebär vaken sent på kvällen. Nu är klockan 21.30 och Charlie har krävt att det är F som ska läsa. Kungligt tycker mamman som softar i soffan :)

Och nu till det största som hänt under dagen: JAG stod för middag. Dä ni.... Kan dröja tills det händer igen. Ja menar, sååå ofta kan man ju inte äta tacos ;)
Det är ju det jag kan. Och pannkakor, men det är inte så ofta nån önskar. Det är nog bara T som ber om det när jag tänker påt :) 
Imorrn blir det sightseeing i Tallboda, klart spännande!!
Sen blir det en sväng till min fina kärlek i Ekh, det blir alldeles för sällan nu för tiden. 
Nu blir det soffmys resten av kvällen, lagom lördagssyssla. 

Have it King u all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar