tisdag 17 september 2013

Kvack-kvack, spruta och lite Ikket!

Nae vet ni så dålit det går med bloggandet. Vad ska jag nu skylla på...? Studier och kids tror jag. Ärligt skyll, för det är två faktorer som upptar en del av min tid. Studier lugnare med nu, iaf ett tag. Lämnade in 4 stora delprov i söndags kväll. Tack Goa kollegor som hjälpt till och ställt upp med filminspelningar. Och tack till F, min privata tekniker, som fixat å trixat när det jäklats :)
Nu håller vi andan till den 4/10 för att se om jag fixat dessa uppgifter, gulp...
Kids,,, Ja de upptar min totala tid, iaf varannan vecka. Dag som natt. Mina och andras. Varannan vecka endast dagtid och endast andras. Men full rulle är det! 
Igår var det studiedag för mina kids, så då fick jag snällt vara hemma. 5-årsbesök på BVC med spruta och mata ankor på agendan. Tårar då spruta togs, annars en bra dag!




Just ja. Morgonen startades upp vid 07 med bygge av ny möbel. Det var jag verkligen sugen på så dax ;)
Men fi fn så bra jag är, klara ut det på första försöket! Jag menar, Ikea får man ju oftast försöka med ett par ggr innan alla jäkla delar kommer åt rätt håll! Men det är klart, bra hjälp hade jag ju :)

Idag slutade jag jobb tidigt och tog en sväng till Ikea, igen. Var ju där i söndags oxå. Men kom på lite mer som behövdes, såklart ;)


Röjigaste ungen... En inlämnad i bollhavet och en som skulle shoppa med mamman, gick sådär... Ville leka då. 

Eller åtminstone gå sin egen väg. Jag tappade bara bort honom en gång. Sjukt nöjd ;)


"Lå lå Fleeeedlik!!" Hela Tornby hörde det samtalet iaf :D

Sedan spelades det schack....



Tittade på små hus....

Snygga ramar inköptes på Ikea, så mina två konstnärer fick hänga upp sina vackra alster.
Snyggt va? :)


Imorrn pluggledig, utan plugg. Så jäkla skönt!
Skickar ett grattis på fölsisdagen till ❤ som är i Stockholm på kurs ett par dagar. Hoppas du har det bra!

Have it King u all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar