måndag 30 september 2013

Saknar som satan!

Då jag lever utan min barn varannan vecka borde jag ju vara "van" vid att sakna. Och jo, visst saknar jag dem när de inte är hos mej. Men de finns där, jag kan träffa dem precis när jag vill. Så jo, den saknaden är jag nog trots allt "van" vid. Men det här... ❤ tyckte att han skulle till USA en vecka. Kan jag tycka är jättedumt. Det kommer gå galant, jorrå, jag har tilltro ;) Men vaf*an. Han åkte IDAG! Det är en hel vecka kvar tills han kommer hem. Vad ska det här vara bra för? Jo jag vet, jobb är säkerligen ett fullgott skäl. Men inte för mej, för nu kan du komma hem igen ;)
Nejdå. Det är säkert bra, nyttigt och helt enkelt.... jättebra att vara ifrån också. Och nej, vi ses inte varje dag den veckan jag har barnen hemma. Men samma sak där, vetskapen om att han inte är så långt bort. Nu är det förbannat långt bort. 
Gud så larvig jag är. Skärpning. 
Men jag saknar dej som satan iallafall.
Hjälps inte. 
But...

Have it King over there :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar