söndag 25 augusti 2013

Söndag med Mange ❤

 
Söndag 25/8 kl.12. Statoil på Rydsvägen, Linköping.
Då dök han upp, precis som bestämt.
Han hade bandet med sej också. En rätt lallig kille faktiskt. En rätt skön lirare med ett gäng sköna texter som både jag och Tank kan utan och innan. 
Mange Hellberg med band levererade ett gäng goa låtar innan de drog vidare. 
De är ute på något de kallar Mackturne' och gör detta i ett samarbete med Statoil och Reanult. Utan skivbolag i ryggen och vilket underbart gäng det är.
Gissa vilka två som stod längst fram och bedrev allsång till låtar som Lallare, Simma eller sjunk och Full när jag är tuff...? :)

Härlig och underbar upplevelse att få lalla med i texterna en solig eftermiddag på Statoil. Tack till Mange å gänget.
Sweet, sweet indeed!
 







Och av Mange himself fick vi varsin skiva, 
En får tacke!


 
Jag vet att jag länkat denna tidigare. Jag har även länkat "Lallare" och "Varför börja med sig själv när man kan rädda världen" som är titelspåret för skivan.
Meeeen. Det måste länkas igen, då det är så sjukt bra. Ser på min playlist på Spotify att den skapades för ca ett år sedan, början på augusti 2012. Herrejävlar vad vi skrålat dessa låtar under det gångna året. Kommande lördag är det kräftskiva, undrar just om det är läge för lite allsång igen då?
Nu hoppas vi på lite nytt material från grabbarna. Kör barre kööööör! =)

Jag tycker det har varit en kunglig söndag.
Imorrn äre skolbänken 8-17 som gäller. Tjo.

Have it King u all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar