onsdag 29 augusti 2012

Skvaller hos frissan

En bra onsdag! Bra dag på jobbet, jag har ju de goaste kollegor man kan önska sej. De är fö värda ett helt eget inlägg ngn dag, de ska de baske mej få.
Slutade klockan 13, och det är ju King-status bara det. Gasade (oh well, lite fort i kurvorna längs Askebyvägarna går det) hemåt för att möta upp my wingmate Tatank, Tanken, Tanya. Kärt barn har många namn. Å tro mej det finns fler. Mer om det en annan gång ;) Intog kaffe och sol på ballen innan vi tog turen mot stan för "some serious shopping"! Och DET gick väl! Iaf för mej. Tanken surar ur då hon inte hittade så mkt som önskat, men det redde snart upp sej. Ja hennes humör alltså.

 
"Oh, behave..."

För kl. 16. Då. Då skulle min nya frissa utformas och då höll hon sej framme. Like a fuckin iller. "Raka av det där"! "Meeeer där"! "Ge fasen i att klippa luggen!"
Behöver jag  nu tillägga att Lisa, min frissa, helt har slutat prata med mej? Hon har vid det här laget insett vem som bestämmer och bossar över hur detta ska gå tillväga. Men det blev ju så jäkla bra, så jag är heeelt nöjd med detta bossande!
Men det är även ungefär här det börjar spåra ur... Jag och T inser det i efterhand. Herregud. Vår konversation sinsemellan är ofta ganska rå, rak och jaaa...väldigt frispråkig. Lösryckta fraser som utbyttes oss emellan:

"Ja, du sitter ju fast nu, men börja för fn inte slåss när du kommer loss!"
"Ja NU är hon ju trevlig, vi är ju bland folk. Kan uppföra sej ibland..."
"Du ska se hur hon beter sej hemma sen!"

And on and on... Lilla Lisa hon skrattar och ler. Hennes kollega skrattar oxå.
Vi tycker vi har rätt så kul när vi håller på. Menatte.... Det är ju ganska klockrent att de stackars frissorna tror att de har att göra med ett lesbiskt par som är ute och gnabbas på stan. Jag måste nog dit igen i veckan för att förklara oss. Alternativt går jag ALDRIG dit igen. Ah... Det är den där lilla detaljen med att uppföra sej. I klartext: OH BEHAVE!! Och återigen. It's an epic failure darling :P

Men du Tanken! Vi ses hemma sen puss, puss!


 
Kapad frilla - i dubbel bemärkelse.
 
Have it KING u all, pöss!!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar